عمر کوتاه ما
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

عمر کوتاه ما


مي‌گويند: روزي يکي از انبياي الهي در گذر خود به مردي پير و فرتوت برخورد که براي خود جايگاهي در بالاي درخت کهنسالی ساخته بود و در آن به عبادت خدا مشغول بود.

سر سخن را با او باز کرد و در نهايت پرسيد: حالا چرا اينجا و در بالای درخت زندگي مي‌کني؟ چرا برای خود خانه ای نمی سازی؟

گفت: جوان که بودم در عالم رؤيا به من خبر دادند که بيش از 900 سال زندگي نخواهم کرد ، لذا حيفم آمد که اين عمر کوتاه را به جاي عبادت ، در راه ساختن خانه و کاشانه تلف کنم.

آن نبي گفت: اما به من خبر رسيده که زماني خواهد رسيد که در آن مردمان بيش از 80 يا 90 سال عمر نمي‌کنند ، اما براي خود قصرها و برج‌ ها مي‌سازند.

او گفت: اي بابا ، اگر عمر من 90 سال بود که آن را با يک سجده سپري مي‌کردم.



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت10:40---13 اسفند 1390
خدا عاقبت مارو بخير كنه با اين نمازايي كه مي خونيم.


نازنین
ساعت8:45---10 اسفند 1390
ماها با این عمر کوتاه دلمونو به چه چیزایی که خوش نمیکنیم.
باید بریم توی قبرستون ها تا ببینیم که چقدر جوون زیر خاکن و عبرت بگیریم.
زیبا بود.


ساسان جيگره
ساعت10:23---9 اسفند 1390
بابا چه حالي داشته اين بنده خدا.ماها كه 60 سال عمر مي كنيم يه سجده دودقيقه اي درست و حسابي نداريم اونوقت اون ميخواسته 90 سال سجده كنه.
عالي بود


محمد
ساعت12:54---8 اسفند 1390
امام سجاد مي فرمايد : بدبخت است بني آدم چون با اينكه مي داند عمرش كوتاه است ولي دنيا را به آخرت ترجيح مي دهد.

King
ساعت12:08---8 اسفند 1390
سلام . تبریک میگم وب فوق العاده ای داری با مطالب بسیار زیبا ... در ضمن خدا در های رحمتش رو به بنده هاش نمی بنده ! اون دری که بسته شده در حکمت بوده ! رحمت نبوده زحمت بوده ! این جواب پست اول مطالب بود


علیرضا
ساعت11:57---8 اسفند 1390
خیلی ناراحت کننده و ناگواره که ما فقط به فکر دنیامون هستیم.واقعا شرم آوره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: